+ megerősítések a Pénzügyi egészség stabilitásához

Mindig van nálam elegendő pénz.

Olyan biztosításaim, megtakarításaim vannak, hogy baj esetén nem fenyeget anyagi csőd.

Folyamatosan tudok pénzt félretenni.

Nincs tartozásom.

Számláimat, hiteleimet határidőre befizetem.

Szeretek nagylelkű lenni és szívesen adakozom.

A cselekvés olyan varázslatot bocsát rám, amitől vonzódik hozzám a pénzt! Pénzügyi egészségem rendben van!

A pénz szeret engem, én szeretem a pénz által nyújtott biztonságot.

Jól tudok bánni a pénzzel!

Alapvető jogom, hogy jól élek!

Minden hónapban egyensúlyban tartom a banki folyószámláimat.

Mindig pontosan befizetem a számláimat.

Nincs adósságom, egyenes úton vagyok a pénzügyi stabilitás irányába.

Rendszeres megtakarítási terem van és azt be is tartom.

Pontosan tudom mire fordítódik a pénzem és azt is, hogy mennyit költök személyes és üzleti céljaimra.

A magam keretei között jól élek.

Megvan a hosszú távú pénzügyi tervem, jelenlegi és jövőbeli céljaim elérését erre alapozom.

Mindig van nálam elegendő készpénz.

Pénzügyi szempontból biztonságban vagyok.

Hiteleimet pontosan befizetem.

Amikor pénzügyileg megengedhetem magamnak, másoknak is juttatok gazdagságomból.

Akkor keresek sok pénzt, ha ügyes vagyok.

Mindig több mint elég pénzem van.

Élvezem a szabadságot, az adósságoktól mentes életet.

A gazdagságom az enyém és én döntöm el, kinek juttatok belőle.

Lehetek egyszerre tisztességes és gazdag.


Szeretnéd használni a cikkeket a weboldaladon, vagy a blogodon?
FIGYELEM! Evvel a nyilatkozattal teljes - a cikk eredetileg Susana Huse blogjan talalhato: http://sikeregeszsegszepseg.blogspot.com/

Nincsenek megjegyzések: